Jag får nog ta på mig Burqa imorgon så jag slipper skämmas som tikare när jag går på jobbet
Inlägg: 1343169
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Näe men bara för att man håller på att torska så behöver man väl inte tänka på målskillnaden för den är ju inte alls nåt viktig i streckstriden...
Kul att Kolan fick en, om möjligt, ännu sämre lekkamrat vid sin sida där ja. Ibland undrar man över coachningen, typ.
1-5 kom när jag gick och sket så jag höll på att inte få med det. Bajset var brunt, TIK är brunt, bajsbrunt.
Kul att Kolan fick en, om möjligt, ännu sämre lekkamrat vid sin sida där ja. Ibland undrar man över coachningen, typ.
1-5 kom när jag gick och sket så jag höll på att inte få med det. Bajset var brunt, TIK är brunt, bajsbrunt.