Vad har jag problem med??????????????? Tycker att man ska markera mot klubben att man är missnöjd och inte vill lägga ut tusentals kronor på att se ett skitlag på isen
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad har jag problem med??????????????? Tycker att man ska markera mot klubben att man är missnöjd och inte vill lägga ut tusentals kronor på att se ett skitlag på isen