...så kan man på Expressen läsa om Luleås nya skadesmäll. Berglund säger stoiskt att man inte tjänar något på att gnälla, utan får försöka klara sig med dom spelare man har. Det är alltså Olausson som riskerar att missa båda Luleås återstående matcher innan uppehållet. På skadelistan sen tidigare har man tunga pjäser som Enterfeldt, Komarek och Christian Nyman. Alla som ens hört talas om dom två sistnämnda räcker upp handen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kämpa Luleå!!1