1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1343670

Sv: Apropå nånting...
Taurus: Ja usch. Det kommer bli svettigt isf. Borde man inte försöka anordna nån tränings-/vänskapsmatch med Växjö/Örebro/Leksand/Malmö snart? Så man ser vart man står gentemot dessa lag...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Utematcherna fortsätter....

Dock ganska organiserat. Först förfest i kinnarps sedan ute match på elmia parkering sedan efterfest.

Är modo intresserad av ute match mot oss som AS lag :)

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ähh!!!1 Jag känner lugnet. Linkan har sagt att att målet är slutspel. Jag känner mig trygg i hans uttalande. Finns inget att oroas över.
Perra yrade redan innan säsongen att laget skulle ta SM-guld och grannen blev spådd innan säsongen och fick beskedet att Timrå vinner SM-guld.

Det finns så mycket som pekar ditåt, mot slutspel, att jag känner mig lugn.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...