Per HApps: Det kan aldrig vara en skänk från ovan att riskera degradering. Ekonomin är en senare fråga. Se på SSK. Dom vinglar ständigt på ruinens brant och tvingas skära i alla kostnader inför varje säsong. Vi vet ju alla att det finns ett antal miljoner där ute på isen som vi slängt bort denna säsong, så...fuck it. Bygg om!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi vet ju alla att det finns ett antal miljoner där ute på isen som vi slängt bort denna säsong, så...fuck it. Bygg om!