1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1344319

Sv: Silly Season 10/11
Bragd-Birger:

Jo det är klart att det finns undantag.


Sedan så är det ju viktigt att särskilja spelare som spelar med "klubbhjärta" och sådana som bara spelar med jävlar anamma var de än kommer.

Fanny var väl ett JÄVLIGT dåligt exempel från din sida. Han är väl det ultimata beviset på att plånboken styr. Hans "klubbhjärta" kunde ju uppenbarligen köpas för pengar.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Simmalugnt: "spelare som lirar med väldigt mycket hjärta för den förening dom just då tillhör. Dit hör exempelvis Hallin. Eller en sån som Fanny."

Hur fick du detta till dåligt exempel, Fanny lira med hjärta i timrå och hjärta i FBK, han lirar med hjärta för hockeyn, det var de BB också påstod.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer