Sådärja
Inlägg: 1344706
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
RocknRolf2: Smack! Så ska det se ut! I bytet efter får man väl fortsätta ursäkta sig över att det är BS som ska få dom där guldlägena. Synd att den inte får sitta.