Olle: 0-2. Nu kommer vi tappa detta. Har aldrig varit så säker.
Inlägg: 1344734
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bergius: Du vet, man får inte skaffa sig en ledning hur som helst i övik, då måste det kompenseras fortast möjligt.
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bergius: Haha ja Skröder tar ett dyk och vips så har dom ett PP igen. Löjligt.