Men när i helvete ska Perra bänka Kolan han är en säkerhetsrisk i varje byte han är inne
Inlägg: 1344830
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Loomis: Kolan behöver nog bli skadad för att han inte ska få spela, tyvärr