Olle: Tänk att han är kvar hos oss nästa år också... ojoj..
Inlägg: 1345105
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Det är ju tragiskt om vi ska behöva vänta 1,5 säsong på att nyförvärven skall lägga sig på en rimlig nivå, som i fallet Skogs.