Ja herre jävlar. Jag hade glömt bort hur glad man kan bli efter en slutsignal. Tabellen ser småspännande ut igen men spelmässigt såg jag inget framsteg.
Inlägg: 1345223
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
T T: Man får hoppas att ingen i laget tror att det bara är att gå ut och ta tre lätta pinnar mot Frölunda för jag tror att det kan bli knivigt.
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
T T: Det är just frånvaron av ett eget spel som skrämmer mest med tanke på en eventuell kvalserie.