Berglund: Alla sätt är bra utom dom dåliga. Det sämsta sättet är dock att sitta hemma och tjura när pucken släpps. Det bästa sättet är väl att vara på plats och göra så mycket man kan för att Timrå ska vinna. Egentligen skulle man göra nån jäkla skylt med något tydligt meddelande och hålla upp typ; "Andra perioden är inget power-break".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Egentligen skulle man göra nån jäkla skylt med något tydligt meddelande och hålla upp typ;
"Andra perioden är inget power-break".