Inlägg: 1346013
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Friman SR: Men det var väl på den tiden som MoDo redan var slutspelsklara och t o m hade släppt slutspelsbiljetterna, snudd på att dom redan hade tagit hem SM-Guldet. Jag tror att lagen numera håller ihop boxarna bättre och därmed så får skridskosvaga spelare som Hirso, Pikken och Jokela det svårare. Feten är en virituos på rören i jämförelse med finnarna.
FORZA TIK.............alltid, alltid..........
Redigerad kommentar