Inlägg: 1346042
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Friman SR: Jag tycker det ser ut som att han tycker lite synd om sig själv. Han gör inte det där grisjobbet och när han väl närmare sig normal nivå så småfilmar han i situationerna istället för att grisa tillbaka.
Jag tycker att det ser ut som att han har förstått hur den svenska domarkåren fungerar, vad han däremot inte har förstått är att all sympati för honom, från zebraäcklen, försvann från och med match 1 i första perioden efter den där långsidan.
Jag tycker att det ser ut som att han har förstått hur den svenska domarkåren fungerar, vad han däremot inte har förstått är att all sympati för honom, från zebraäcklen, försvann från och med match 1 i första perioden efter den där långsidan.
Lämnar en länk appropå att det är gäller att strypa sillar och att schlagerhelvetet pockar på.....;-)
FORZA TIK............alltid, alltid..............
Redigerad kommentar