Edit: en motivering - AIK och SSK ska vi möta. Då får vi s till att hålla dom bakom oss av egen kraft. I övrigt gå minst lika bra som dom resterande matcher. Fler i skiten, mer nerver, mer chanser till urkukning. Men det bygger på att Timrå vinner idag. Kan dom det, fast det bara är en måste-match idag, och inte en MÅSTE!!1-match om senast mot Modo? Fan trot.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Edit: en motivering - AIK och SSK ska vi möta. Då får vi s till att hålla dom bakom oss av egen kraft. I övrigt gå minst lika bra som dom resterande matcher. Fler i skiten, mer nerver, mer chanser till urkukning.
Men det bygger på att Timrå vinner idag. Kan dom det, fast det bara är en måste-match idag, och inte en MÅSTE!!1-match om senast mot Modo?
Fan trot.
Redigerad kommentar