Johnny Rådepp: Säkert coolare och mer stake än vår Kim hehe
Inlägg: 1346105
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Timrå Icon: Jag skulle döpa om honom till Kjol-Kim. Peppningen i båset skulle bli; lyft på kjolstyget nu Kim och visa dom Kuken.