1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1346698

Sv: Evangeline
Kattgubben: Tror vi hade åkt ¨på storstryk mot LHC, 5-2 eller något. Nu är det som det varit flera gånger iår, bra några matcher - för att sedan åka på en smäll som tar 2-3 matcher att återhämta sig och komma ikapp ifrån. Kom även ihåg att vi mötte FHC.....

Näe skönt med uppehåll, träna på bra med motivation att vi bara är 1P ifrån slutspel. Och vi får vara glada iflera dagar att vi bara är 1P ifrån slutspel.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.