1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1346702

Sv: Evangeline

El Maco:
Att du är så bitter över Nubben, 

Det var ju bara business när han gick till Frölunda , plus att han kanske var lite less på TJ!


Svarskommentarer

Sv: Evangeline
Per HApps: Må så vara. Jag skiter i deras schism men på det sättet det skedde så skulle arslet hanterat det bättre än att pissa på supportrarna.

Sv: Evangeline
Per HApps: Humor! Du är ju den som är bitter på allt och alla. Jag är inte bitter, jag är skadeglad. En ren och fin känsla som inte ger magsyra.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.