+ 1
Inlägg: 1346702
Svarskommentarer
Sv: Evangeline
Per HApps: Må så vara. Jag skiter i deras schism men på det sättet det skedde så skulle arslet hanterat det bättre än att pissa på supportrarna.
Sv: Evangeline
Per HApps: Humor! Du är ju den som är bitter på allt och alla. Jag är inte bitter, jag är skadeglad. En ren och fin känsla som inte ger magsyra.
El Maco:
Att du är så bitter över Nubben,
Det var ju bara business när han gick till Frölunda , plus att han kanske var lite less på TJ!