1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1346712

Sv: Evangeline
El Maco: Exactamentos, jag tror att vi gör uppehåll nu och suger på den här karamellosen så länge vi orkar, oavsett om den är Röd eller Vit.

Fick en svår fråga idag. Tror du att Nubben kommer tillbaka? Jag svarade bestämt med ett tvärnej. Men sedan började jag att fundera en aning, kan verkligen Nubben orka med att ta steget fullt ut igen? Vem faan vet?

Nu äre natti natti och sussa så gottigottgott....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.