1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1347149

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Han är tillräckligt skadebenägen (och svag spelmässigt) för att inte vara värd att satsa vidare på om vi ska få bukt på skadeproblemen. Ok om han hade varit hel den här säsongen men nu är det läge att testa nån annan.

Edit: Jag vill ha spelare som går in i skiten, oavsett om de spelare i första- eller fjärdelinen

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Hynning blir man mest provocerad av. Så många offensiva kvaliteter, och så lite jävlaranamma. Hade han haft något av det sistnämnda hade han kunnat spela i NHL.
Så: tack, men nej tack. Jag tror att det är dags för båda parterna att gå vidare med sitt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.