Inlägg: 1347149
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Hynning blir man mest provocerad av. Så många offensiva kvaliteter, och så lite jävlaranamma. Hade han haft något av det sistnämnda hade han kunnat spela i NHL.
Så: tack, men nej tack. Jag tror att det är dags för båda parterna att gå vidare med sitt.
Så: tack, men nej tack. Jag tror att det är dags för båda parterna att gå vidare med sitt.
Edit: Jag vill ha spelare som går in i skiten, oavsett om de spelare i första- eller fjärdelinen
Redigerad kommentar