Inlägg: 1347396
Svarskommentarer
Sv: Den ultimata Kärleksförklaringen
bj21: Ja man kan ju alltid tatuera sig i livet o sen göra så här när man har gått bort.
Jag tror att det är svårt att göra nånting bättre efter sin bortgång. Frågan är: Hur många skulle göra som den här mannen ville ha det på sin sten?
Jag tror att det är svårt att göra nånting bättre efter sin bortgång. Frågan är: Hur många skulle göra som den här mannen ville ha det på sin sten?
Tycker nästan man fick ett tips att dela med sig till sina anhöriga. Musikstycket Live and let die har jag redan informerat om.