Jockz: Jag tror helt enkelt att Timrå IK inte vågade satsa på Månsson. Det finns massor av rykten som florerar kring honom, vissa mer sanna än andra bör tilläggas. Men hans förmåga att exponeras i en del mindre begåvade sammanhang gör väl att jag personligen inte heller "chansat" med en sån värvning. Och vis av erfarenhet (läs den här säsongen) så var det nog ett klokt beslut att inte intressera sig för Månsson.
Men det är en bra spelare i sina bästa stunder. Det kan ingen ta ifrån honom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer