The Palm: Jag tror att Nubben håller det han sagt, nämligen att inte jobba som sportchef igen. Däremot skulle jag välkomna honom i föreningen igen, han kan hjälpa sportchefen tills vidare. Som en GM, typ. Men Nubben återvänder inte till föreningen så länge CE sitter kvar. Så det kan bli stora förändringar framåt våren.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men Nubben återvänder inte till föreningen så länge CE sitter kvar. Så det kan bli stora förändringar framåt våren.
Spännande.