1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348524

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Snyggt sammanfattat och en värdig ursäkt. Respekt!
Foppighet? Det blir något för språkrådet att fundera över!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sitter och funderar om inte Lander är bättre iår än vad Pääjärvi var i sitt sista år i TIK, Senaste 10-15 matcherna är det iaf ingen tvekan, han sprutar in poäng och han är lika bra bakåt och är så allround och ledande. Pääjärvi var fräck i offensiven men kunde försvinna i 58min och vara halv tam i egenzon. Han lira dessutom med Sonnenberg och Corso då är det lätt att göra poäng och ha fart på rören.

Lander är nu 6P efter Pääjärvis poängskörd 09/10.


Ungefär samma utblommning som Pääjärvi fast ett år senare, 08/09 gjorde Pääjärvi 17 09/10 gjorde han 29P sedan drog han.

09/10 gjorde Lander 16P och 10/11 står han just nu på 23P - han drar nog han också.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer