1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348529

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: Vi hade ju trots allt det hetaste läget. Vi måste spela rakare och enklare i försvarszon och vårda pucken bättre när vi väl har den. Sen skulle de heller inte skada om vi låg lite närmare varandra i anfallszon och tog fler avslut.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Ambroo: Ja, och lirarna måste ta initiativet och ordna anfallsspelet på ett bättre sätt.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Ambroo: Vi är ju typ bäst i serien i 1:a-perioderna. Nu kommer vår paradgren, 2:a-perioden...:-P

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer