1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348551

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Jockz: Det gäller inte bara att hålla ledningen, det gäller att sätta ett till nu.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: Jag tycker för övrigt att det är enormt starkt att spela så disciplinerat med så många ordinarie borta. Jäklar vad PW inger trygghet i försvaret.

Vidare så är det skönt att se att Jokela missar att göra självmål även i denna match, det var lite nyckeln till ledningen skulle jag vilja säga. Underbar 2:a för ovanlighetens skull och nu är det bara att knäppa händerna och be för att 3:e blir lika kontrollerad. Snälla Lander, stanna en säsong till!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: Skön kille dendära Klingberg! En pärla i mina ögon.

Fint mål gjorde han också!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer