1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348556

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14

Olle: Jag har inte sett, inte hört och inte läst mer än skottstatistiken och ditt inlägg. Båda ger hopp? Nicht wahr?

Spika igen då så kör vi i tredje.


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
El Maco: Jag tycker att det ser ut som Landers fina arbetsmoral har smittat av sig på många andra men vi är bara en studspuck ifrån nerver i egen zon igen så nu hoppas jag att man går för 0-3. Hög press förstörde många LHC-anfall, det är nog medicinen i alla byten som inte Linhka/Lavac spelar. Dom är giftiga som alltid.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Håll ihop nu! PW är snart vad Limpan var ifjol.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer