1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348597

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Johnny Bravo: Tre härliga poäng igen! Det är mycket viktigt inför fortsättningen, förhoppningsvis i kamp om en slutspelsplats och definitivt i kampen om undvikande av kvalserien.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
NU TROR JAG PÅ SLUTSPEL !

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: Dessutom skönt att vissa hockeyfjantarna Ek och övriga på Expressen och Aftonhoran att de har fel!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Fy fan vad skönt!!

Och vilken jävla pärs det var på slutet. Som det alltid är i och för sig, men så skönt att vi håller hela vägen. Och PW grym igen.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: YES!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer