Bara för att vi skrällade lite idag så blir det väl kattskit av allting på tors när vi har super läge att försvara slutspelsplatsen och fullsatt och hemmaplan.
Blizzard: Alla matcher hädanefter kommer att bli försvar av slutspelsplats, försvar av ingenmanlandsplats eller kamp för att ta sig över kvalstrecket. Det finns inget som heter andrum. Tur att killarna i laget verkar trivas bättre i den situationen än vad jag gör...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...