Olle: Visst är det roligt? Jag kan också säga hur det ska gå.. fråga mig omgång 55 så levererar jag ett knivskarpt svar som helt ställer saker och ting på ända ;)
Kattgubben: Ja sportreporter inom hockey måste vara ett drömjobb! Man kan skriva vad som helst och komma undan skapligt med äran i behåll. Däremot tror jag att Frölunda likt alla lag i ES klarar en kvalserie då allsvenskan håller låg standard
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer