1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1349949

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jorå, och nu är han än mer usel. Vi slog ut Lulio från slutspelet och knep den sista slutspelsplatsen ifjol, allt tackvare Robin Hood den jävla sopan. Jag bilade de 110 milen tur och retur för att se skiten som vi vann med 1 - 0, det var det värt. Kommer att bila det dubbla den här säsongen även om vi hamnar i kvalserien.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Rådepp: När RJ var kass hos oss så tyckte jag fortfarande att han var bättre än vad Jokela/kolan är just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.