1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1350082

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Stämmer inte. AIK är långt efter, Luleå, Skellefteå omsätter mindre än Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Har verkligen Skellefteå mindre omsättning? Hur ser det ut med eget kapital och resultat. Vill minnas att SAIK ligger bättre till på båda...

Sv: Apropå nånting...

Omsättningen säger inte allt.

Pratade med en gammal styrelsemedlem som sade att vi gick plus när vi omsatte 45 miljoner dom första åren i elitserien. Men går minus med en omsättning på 100.

Vi ligger topp 5 i sponsligan.

Bara måste bo billigt.

Får 9 millar från kommunen i allmosor.

Har en minimal organisation

Rekordlåga räntor.

 

Hur fan kan man då ha noll i likvida medel? Jag fattar inte detta!!!

Vart rinner pengarna ut någonstans??



Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...