bearlakeyours: Låten heter "Det är inte kul att vara ful". Artisten är Just D. Hittade ingen Youtube - länk till låten, men den finns på skivan "Plast" som f ö har den übersköna låtan "Tre gringos" på repertoaren.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Artisten är Just D. Hittade ingen Youtube - länk till låten, men den finns på skivan "Plast" som f ö har den übersköna låtan "Tre gringos" på repertoaren.