Kattgubben: Tur förvisso att det inte är AIK som leder, för om FHC skulle vinna ligger vi fortfarande 4 poäng före dom.
Inlägg: 1350148
Svarskommentarer
Sv: Spelledig lördag 2011-02-19
Nog för att man inte kan lita till andra men det känns ju kön att SAIK skickat CRIF och Johan Asplunds sämre brorsa till Glenn.
Edit: Ser nu att det iaf står en riktig keeper i kassen.
Edit: Ser nu att det iaf står en riktig keeper i kassen.
Redigerad kommentar
+ 1