Ställer en allmän fråga här inne också eftersom hockeysnackandet just nu är på ett minimum:
Varför engagerar sig challe så mycket i saker som inte, utåt sett, är förenligt med hans arbetsuppgifter som hockeytränare?
Vi minns alla hur han var under tiden i Timrå, nu ska han coacha en välgörenhetsmatch i Basket (!) samtidigt som hans Modo slåss för överlevnad. Sen dyker denna artikel upp (KAN iofs vara "eftersänd" så att säga)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...