1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1350286

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Kanooon!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ställer en allmän fråga här inne också eftersom hockeysnackandet just nu är på ett minimum:

Varför engagerar sig challe så mycket i saker som inte, utåt sett, är förenligt med hans arbetsuppgifter som hockeytränare?

Vi minns alla hur han var under tiden i Timrå, nu ska han coacha en välgörenhetsmatch i Basket (!) samtidigt som hans Modo slåss för överlevnad. Sen dyker denna artikel upp (KAN iofs vara "eftersänd" så att säga)

www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article8594014.ab

Vad är hans strategi? Känner han att det är kört efter sejouren i modo eller vad?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...