Laken: Långt ifrån slut. Nu är ju FHC förvisso nere i skiten igen men man kommer ju ihåg hur illa det kändes när frölunda hånades friskt här inne, bara för att lämna över jumboplatsen till oss. Det ser som sagt ljusare ut just nu men hånandet tycker jag man kan spara tills när det inte längre kan bita en i röven...
Edit: Det är ännu inte för sent att göra en "spud" och håna motståndarfans och lagets tränare bara för att själv bli omkörd några omgångar senare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer