Olle: Förstår inte hur man kan bry sig om att tränaren har ett liv utanför hockeyn, vad spelar det för roll att han är med på ett jippo under några timmar när det inte är match eller träning?
KniveN: Det förstår jag. Klart att det väcker frustration hos supportrar som brinner för sitt lag som kämpar för överlevnad. Ganska enkel logik, ijenkligen.
Det roliga med Challe är att för ett år sedan så vimlade det av självgoda, häcklande modolider i denna GB när vi stod i samma situation. Nu får dom en släng av sleven själv.
Dom är duktiga på att pissa i motvind, dom små äckliga krypen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...