1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1350644

Sv: Apropå nånting...

Johnny Bravo: Kryllar av modoiter vete sjutton om det gjorde, det var väl en skribent som stod för 95% av alla inläggen då.

Själv tillbringade jag halva matchtiden igår på hemväg från kurs i Sundsvall. Blev lite kissnödig efter ett tag och insåg då att matchen tydligen hade börjat.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Paddan: Du räknas inte.
Men det var några stycken fler än lilla Lucas.
Här är några utdrag:
--------------------------------------------------------------------------------

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Johnny Rådepp: Jag låter dig tro det i din egna lilla värld, förstår om du mår dåligt idag, kan ju inte vara lätt att vara timråit i dessa dagar.
Lucasborg Kommentera 0 2011-01-23 15:27


--------------------------------------------------------------------------------

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Det gick alltså som jag förutsedde, rövknullade både på planen och på läktaren.
Hur kändes det när vi körde växelramsor, vågen, hela hallen mm i eran EGEN hockeyarena?
Lider med eran trummis som även han erkände att han skämdes över sin egen klack, men tja, han försökte ju iaf dränka vår sång med trumslag som vanligt.

All cred till muppen längst ner i rödvit mössa som försökte agera klackledare, det gick ju bra, eller? ;)
Lucasborg Kommentera 0 2011-01-23 15:06


--------------------------------------------------------------------------------

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer