Tänk om Jokela och Kolan hittar formen, och börjar agera mer som de bra hockeyspelare de innerst inne är... Det skulle kunna rycka med svårtända löneligaledare, och inte omöjligt att vi kan underdogga friskt från en knappt tänkbar sista sista sista slutspelsplats...
Men jag firar med champagnesprut och fontänbad även om vi lyckas knipa en av de åtråvärda platserna mellan himmel och helvete!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer