RocknRolf2: Ja, fy fan... uselt. Han och Jokela bör få avsked redan i periodpausen. Ta in några reserver.. det kan inte bli sämre.
Inlägg: 1352000
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-02-24
Kattgubben: Ja och backsidan är ett ultimat bevis på att vår så kallade sportchef BARA MÅSTE BORT