bj21: Ja snälla ta det en runda till, ännu finns det en minimal chans att modohån kan göra hockeygudarna arga och förpassa er till ingemansland en gång till.
Olle: Förlåt Olle men det var inte min mening att håna. Jag har suttit vid sportradion hela kvällen och kvällens sändning liknar ingenting jag hört förut. Jag är helt slut och inser precis i detta nu att jag glömt bort hockeykväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer