1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1352713

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja du.. han kanske är som den där norrbaggen GIF Sundsvall hade som tränare 2004(2005?).. han sa nåt i still med "jag vinner hellre med 5-4 än med 1-0"..

Såna grejer får man ju magkatarr av att höra!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ja men vad i helvete vi måste väl se till att ha proffs i ledningen, det är ju hockey i högsta serien för fan! En sportchef som står med händerna i jeansfickorna och en tränare som tycker att det är festligt med 3 insläppta efter en period. Hur många skott fick vi på oss? Äh skit samma, det var kul att se iaf och eftersom vi tagit igen till 3-3 så är det bara bulle!

Herregud!

Ser perra det här som något skolprojekt eller? Förstår han inte att hans trovärdighet som tränare försämras markant när han lallar så här?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer