1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1352855

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
T T: Hehe nej jag har inga som helst förhoppningar till att det ska bli någon överblåsning. Men matchen har inte börjat och det står fortfarande 0-0. Det är något jag finner viss tröst i än så länge.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Någon som vet varför Lundmark fick sparsamt med speltid i sista perioden igår? Såg inte skymten av honom alls, tänkte om han ådragit sig någon skada .

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Ny match. Nya förutsättningar.
Tyvärr utan förhoppningar för min del.
Tips: 1-5.
Kling o Klang inne på samtliga bakåt. Dock inne på ett framåt men då felskjuter Klang Kling i röven som styrs in på en AIK skridsko.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.