Inlägg: 1352868
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
vad skulle hända med timrå ik om man hamnar i ingenmansland i år?
finns dom kvar som förening då?
hur nervös ska man vara?
har man fattat hur mycket som står på spel?
eller klarar tik sig ändå?
finns dom kvar som förening då?
hur nervös ska man vara?
har man fattat hur mycket som står på spel?
eller klarar tik sig ändå?
Och nu när man kollar på EP så har dom aldrig lirat ett slutspel i hela karriären, ska bli kul. KS klarade dom galant iaf :) (de är ifs ett slutspel, fast år andra hållet)