+ 2
Inlägg: 1352922
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
RocknRolf2: Att det var längesen vi hade flera produktiva stjärnor är inget nytt, känns som alla ligger lite smått medel, en 40P typ efter 55omg.
Bara i brynäs(!) finns 6st(!!!) spelare med bättre poäng produktion än Hirso
Andreas Dackell 35
Sebastian Lauritzen32
Jakob Silfverberg 31
Jonas Nordquist 31
Mattias Ekholm 31
Eero Somervuori 30
och det ska vara ett lag - som enligt många som inte kan spela offensivt.
Bara i brynäs(!) finns 6st(!!!) spelare med bättre poäng produktion än Hirso
Andreas Dackell 35
Sebastian Lauritzen32
Jakob Silfverberg 31
Jonas Nordquist 31
Mattias Ekholm 31
Eero Somervuori 30
och det ska vara ett lag - som enligt många som inte kan spela offensivt.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
RocknRolf2: Nu ska du inte gå i clinch med Olle.
Det är jag som har pissat i dopfunten o som sa att jag vill ha kvar Hirso kontraktet ut.
Det finns nåt där som tilltalar mig. Jag tror att han inte är helt återställd efter sin operation o att vi bara glimtvis har sett kapaciteten i honom.
I går var han ju tex väldigt bra o kanske har han börjat komma upp i sin nivå.
De el. den som ska hängas är definitivt inte Hirso i mina ögon.
Du vet vilka jag talar om.
Det är jag som har pissat i dopfunten o som sa att jag vill ha kvar Hirso kontraktet ut.
Det finns nåt där som tilltalar mig. Jag tror att han inte är helt återställd efter sin operation o att vi bara glimtvis har sett kapaciteten i honom.
I går var han ju tex väldigt bra o kanske har han börjat komma upp i sin nivå.
De el. den som ska hängas är definitivt inte Hirso i mina ögon.
Du vet vilka jag talar om.
+ 2
Edit: Men visst, det finns grader i helvetet...
Redigerad kommentar