Inlägg: 1352943
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Blizzard: Men det lite fräna med Hirschan är ju ändå att om han kommer fri med målvakten så är han 100%-ig! Då är det drypsäkert! Så nog finns det potential om han får upp farten. Och det tror jag han får om han är hel
+ 2
Hirso, ja vet inte jag, jag vill tro att skadan förstör, men hur troligt är de. Igår var han iaf bra, men båda matcherna han arr målat nu (LHF,BIF) har vi tagit oP, han får bara göra mål i OT eller straffar ;.)