1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1352960

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
73Sjöbba: Så kan det mycket väl vara. Han känner säkerligen på sig att det har förväntats mycket mer av honom och det har han ju inte alls nått upp till på långa vägar. Men frågan är om det var en sådan spelare det här laget behövde egantligen? Jag vet inte, men jag hade allt föredragit en spelare som hade kunnat leda laget och kunnat agera förstecenter. En roll som nu bärs av en 19-årig juniorspelare.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Dream Team: Jag tycker att det låter som en bra deal. Hirscho kommer igång och Lander leder laget. Det är taget. Visst, hirscho blev inte riktigt den som alla hoppades på men nu visar han väl att han har mer att ge, om något. Vi får försöka hitta den där ledande typen inför nästa säsong och se hirscho som en ev. bonus. Han är förmodligen ganska dyr att köpa ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.