timråhjärta: Dom är inga riktiga supportrar...räcker de?
Inlägg: 1353479
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Mathias: Nej du har helt rätt... att få hävda sig, gaffla och vara "stor på sig"... Det kan man hålls med någonannastans... JAG tänker inte gå på TIK-AIK matcher
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Gör AIK 1-3 nu så kan Granath gärna byta klubb till nästa säsong. Det där var i klass med Hallin senast.