Kattgubben: Åker vi ur kommer vi inte tillbaka på 20 år, minst. Men tänk vad lycklig Tomas Johansson skall vara när han får skära i kostnaderna och tala om hur dyrt allt är och att vi inte har råd.
Inlägg: 1353656
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Nisse: Hellre ett lag i AS än såna här skitlag utan hjärta år efter år i ES.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Nisse: Åker vi ur så kommer inte Tomas Johansson att vara i närheten av Timrå längre. Inte Linkan heller.
+ 1