+ 1
Inlägg: 1353813
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Vad gör Perra i båset...jo står och glor lite likgiltigt. Inget agerande eller peppande. Fy sjutton...men han har ju favoriten sin nr.9 på isen så då är han väl nöjd.
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
sargad: Det är svårt att jämföra sportchefer rakt av eftersom just förutsättningarna är olika. Vi får koncentrera oss på oss själva och där går det inte, hur man än vrider och vänder på det, att frångå att Linkan har gjort ett totalt katastrofalt jobb med säsongens trupp. Samtliga nyckelspelare är mer eller mindre besvikelser. Ingen har överraskat positivt. De som får godkänt är istället spelare som går typ från fjärde till tredjekedjan och det räcker inte på långa vägar.
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
sargad: Det är väl knappast Perras fel.Jag var som vanligt och såg matchen på plats idag.Måste tyvärr säga att det såg ut som tidigare gånger vid mött AIK i år.d.v.s AIK var helt enkelt lite vassare.Sen kan man hoppa på vilken spelare i Timrå man vill.Jag utgår från att varje enskild spelare gör så gott dom kan för att vinna matcherna,men ibland är motståndarna för bra helt enkelt,som de flesta gångerna den här säsongen
+ 1
- Alla skador som vanligt
- Pärssinens frånfälle
- Corsos frånfälle
Själv är jag mer besviken på Perras prestation, kanske mest på grund av att jag hade rejält höga tankar om Perra innan säsongen. Linkan såg jag före säsongen och även nu som en sportchef i ES mellan/nedre skikt dvs allt från nr 5-12 ungefär. Hans största misstag i mina(och de flestas verkar det som) ögon är tunnheten på truppen som vi går in med under hösten.
Kan du utan tvekan räkna upp mer än 4-5 ES-sportchefer som gjord ett tydligt bättre jobb utifrån föresättningar?